Pages

Friday, June 10, 2011

ramdhan hasan vs seth



perbezaan antara ramdhan hasan dan seth. tak banyak beza pun sebenarnye. lebih kurang ja pun. nilai nilai pun tak banyak beza, tapi mesti la ade perbezaan sedikit kan. antara nya di huraikan begini:

perbezaan:

seth
- kacak
- bukan melayu
- pakai kereta eropah
- pernah mabuk

ramdhan hasan
- cute
- melayu sejati
- pakai kereta jepun
- tak pernah khayal

persamaan:

- mereka berdua pandai berkata manis
- mereka juga berlemah lembut dengan wanita
- seth dan ramdhan hasan juga adalah lelaki yg menepati masa
- dan paling penting mereka berdua adalah lelaki yg penuh dngan kejutan

kah kah kah..

6 comments:

  1. derr... ini serius lawak tahap dewa punyelah... suke teruk aku...

    ReplyDelete
  2. kahkahkahkahkah... aduhai!! macam ini pun ade ka?

    ReplyDelete
  3. seth dah abis tp jerry masih ada..hahaha

    ReplyDelete
  4. meh layan drama ni pulak... hero die kachak tuu...
    http://jebatdesignhero.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. uiks..rasenye aritu aku da komen kat sini..huhu takpe aku komen lagi..

    *aku lagi suka jerry dari seth :D (itu je komen aku)

    ReplyDelete
  6. ko komen kat blog seth kot jambu..haha

    ReplyDelete